לשיחת ייעוץ ראשונית השאירו את הפרטים ונחזור אליכם

    הליך משפטי פשוט וחשוב

    בקשה לצו קיום ירושה עשויה להיות הליך טכני פשוט יחסית (אם כי כזה שמצריך השקעת זמן ותשומת לב לא מבוטלות). יחד עם זאת הגשת הבקשה – לרשם לענייני ירושה או לבית דין דתי, באופן מקוון או ידני – עלולה להסתבך. בהתאם ישנם מצבים שבהם כדאי להגיש את הבקשה לצו החיוני בעזרתו של עורך דין מנוסה. עו"ד יוסי ברקוביץ' מטפל במקרים אלה ביושרה מלאה ובזמינות גבוהה.

    באילו מקרים כדאי להגיש בקשה לצו קיום ירושה בעזרת עורך דין?

    * כשהצו נדרש במהירות – התנהלות מול רשם הירושות כרוכה בבירוקרטיה שעלולה בחלק מהמקרים להיות מורכבת. בנוסף כל טעות או אי תשומת לב לפרט כזה או אחר עלולות לגרום לעיכובים משמעותיים וכתוצאה מכך לנזק כלכלי. בעזרת עורך דין מובטח טיפול מהיר ויעיל, ובהתאם מימוש הירושה ללא עיכובים.

    * כשישנו חשש לחבות מס משמעותית – ירושה שכוללת זכויות במקרקעין משפרת מן הסתם את מצבם הכלכלי של היורשים, וכשלוקחים בחשבון את מחירי הנדל"ן בישראל אפילו במידה ניכרת. יחד עם זאת התנהלות לא נכונה עלולה להוביל לחבות מס משמעותית, ובעיקר כזו שאינה הכרח המציאות. בעזרת עורך דין מומחה לדיני ירושה ולמקרקעין גם יחד ניתן לבצע תכנון מס (כמובן חוקי לחלוטין) ולחסוך לא מעט כסף.

    * כשעלולה לצוץ התנגדות – אדם חכם מזהה מראש מכשולים אפשריים ונערך לקראתם. בהקשר של צו קיום ירושה, מכשול נפוץ הוא הגשת התנגדות למתן הצו. עורך דין מנוסה יעזור לכם להתנהל בדרך כזו שתנטרל את הסיכוי להתנגדויות ועיכובים.

    יושרה ללא פשרות ומענה ברור לכל שאלה

    על-מנת להבין האם גם אתם זקוקים לעזרת איש מקצוע עבור הגשת בקשה לצו קיום ירושה תוכלו להתייעץ עם עו"ד יוסי ברקוביץ'. היושרה של עו"ד ברקוביץ', משפטן ותיק בעל ניסיון רחב היקף בטיפול בירושות, מבטיחה תשובות מפורטות וענייניות לכל השאלות, ודגש נוסף הוא מענה בגובה העיניים כך שגם מי שאינו מומחה משפטי יבין מהו המצב ומהן האפשרויות העומדות בפניו. במידת הצורך, עו"ד ברקוביץ' יסייע לכם לקבל את צו קיום הירושה בזמן קצר ככל האפשר וללא טרחה מצדכם.

    הליך משפטי פשוט וחשוב

    קצת עליי:

    לשיחת ייעוץ ראשונית
    השאירו את הפרטים ונחזור אליכם

      מאמרים נוספים

      מסמך משפטי בעל חשיבות גבוהה
      צוואה היא מסמך משפטי בעל חשיבות גבוהה מאד בעיני מוסדות המדינה ולא בנקל אפשר לערער על תוכן הצוואה או לגרום לכך שהוא לא ייצא לפועל כלשונו. כאשר אדם זה או אחר חש מקופח או חושב שנעשה לו עוול לאחר שהוא...
      להמשך קריאה
      מצב בו הליך משפטי מורכב ביותר
      אחרי פטירתו של אדם זה או אחר יצטרכו קרובי המשפחה שלו לטפל בכמה וכמה נושאים בירוקרטיים שקשורים לפטירה – הנפקת תעודת הפטירה הרשמית, סגירת חשבון בנק וכמובן בדיקה האם הוא הותיר אחריו צוואה שבה מפורט אופן חלוקת העיזבון שלו. למשך...
      להמשך קריאה
      חברת שיווק באינטרנט חברת שיווק באינטרנט
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support