לשיחת ייעוץ ראשונית השאירו את הפרטים ונחזור אליכם

    סכסוכים סביב יורשים ומצבים בעייתיים אחרים

    דיני ירושה הם תחום מורכב. בנוסף, עלולים להיווצר סכסוכים סביב יורשים ומצבים בעייתיים אחרים סביב עיזבון של אדם שהלך לעולמו. יש לא מעט מקרים של קרבות ירושה מרים, כאלה שהסבו נזק לכל הצדדים, ולכן ההמלצה היא להיעזר בשירות של עורך דין לדיני ירושה, ורצוי כמובן איש מקצוע מיומן. עו"ד יוסי ברקוביץ' הוא משפט בעל ותק רב אשר מספק מגוון רחב של שירותים בנושאי צוואות וירושות.

    השירותים שמספק עורך דין לדיני ירושה

    * עריכת צוואות – על-מנת שצוואה תהיה תקפה, נדרשת עמידה בכללים רבים. על-מנת שצוואה תשקף באופן מדויק את רצונו של האדם, נדרש דיוק רב ולא פחות מכך, תשומת לב לכל פרט ופרט. בהתאם ההמלצה היא להיעזר בעורך דין מומחה לדיני ירושה לטובת עריכת צוואה.

    * הסכמים בין יורשים – ישנם מצבים שבהם יורשים מבקשים לשנות את אופן חלוקת העיזבון שנקבע בצוואה או על-פי כללי הירושה. במצב כזה עורך דין מיומן מסייע בגיבוש הסכם שמביא לידי ביטוי את האינטרסים של כולם, מפני שרק הסכמה גורפת מאפשרת את מימוש ההסכם בין היורשים.

    * התנגדות למתן צו ירושה / צו קיום צוואה – במקרים שבהם ישנה צוואה שחשודה כלא אותנטית, כלומר נכתבה תחת לחץ פסול או השפעה אסורה, ניתן להגיש התנגדות למתן צו קיום צוואה על-מנת לאפשר בירור יסודי ומעמיק. באופן דומה התנגדות למתן צו ירושה מונעת מצב שבו אדם מקבל חלק מהעיזבון למרות שאינו זכאי לכך, או להפך, מי שאמור להיכלל ברשימת היורשים לא נמצא בה מסיבה כזו או אחרת.

    בקיאות מקצועית מעמיקה ויחס חם לכל אדם

    עורך דין לדיני ירושה מושיט עזרה לבני אדם שנמצאים באופן טבעי בסיטואציה רגישה. לכן, נדרשים גם בקיאות מקצועית מעמיקה, גם התייחסות מוקפדת לכל פרט וגם יחס אישי לכל אדם. דגש נוסף הוא זמינות גבוהה, מפני שישנם מצבים המחייבים פעולה מידית – למשל כשהמטרה היא מניעת הוצאת צו ירושה או צו קיום צוואה. עם עו"ד יוסי ברקוביץ' תוכלו לסמן V על כל המרכיבים הנ"ל, ולדעת שיש מי שדואג לכם.

    סכסוכים סביב יורשים ומצבים בעייתיים אחרים

    קצת עליי:

    לשיחת ייעוץ ראשונית
    השאירו את הפרטים ונחזור אליכם

      מאמרים נוספים

      מסמך משפטי בעל חשיבות גבוהה
      צוואה היא מסמך משפטי בעל חשיבות גבוהה מאד בעיני מוסדות המדינה ולא בנקל אפשר לערער על תוכן הצוואה או לגרום לכך שהוא לא ייצא לפועל כלשונו. כאשר אדם זה או אחר חש מקופח או חושב שנעשה לו עוול לאחר שהוא...
      להמשך קריאה
      מצב בו הליך משפטי מורכב ביותר
      אחרי פטירתו של אדם זה או אחר יצטרכו קרובי המשפחה שלו לטפל בכמה וכמה נושאים בירוקרטיים שקשורים לפטירה – הנפקת תעודת הפטירה הרשמית, סגירת חשבון בנק וכמובן בדיקה האם הוא הותיר אחריו צוואה שבה מפורט אופן חלוקת העיזבון שלו. למשך...
      להמשך קריאה
      חברת שיווק באינטרנט חברת שיווק באינטרנט
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support