לשיחת ייעוץ ראשונית השאירו את הפרטים ונחזור אליכם

    אחד המסמכים החשובים ביותר

    צוואה היא אחד המסמכים החשובים ביותר שיכול אדם לערוך בחייו. על-מנת שאפשר יהיה לממש אותה, נדרש צו בית משפט, וכדי לקבל אותו יש להגיש בקשה לצו קיום צוואה. עו"ד יוסי ברקוביץ' מסייע בהגשת בקשות מסוג זה, על-מנת שיתקבלו ללא דחיות ועיכובים כך שתתאפשר מימושה של הצוואה.

    כיצד מוגשת בקשה לצו קיום צוואה?

    * זכאות להגשת בקשה – רק מי שנכלל בצוואה שערך המנוח או שערכה המנוחה זכאים להגיש בקשה למתן צו קיום צוואה – בכוחות עצמם או בעזרת עורך דין, לבחירתם.

    * תשלום אגרה – על-מנת לקבל צו קיום צוואה יש לשלם מראש 2 אגרות, אגרת פתיחת בקשה ואגרת פרסום, בסכום כולל של כמה מאות שקלים (הסכום המדויק מתעדכן אחת לשנה בהתאם לשיעור עליית המדד).

    * הגשה ידנית או מקוונת – כשאדם מגיש בקשה למתן צו קיום צוואה ללא ייצוג של עורך דין, הוא רשאי לבחור בין הגשה אונליין לבין שתי אפשרויות נוספות: במשרדי הרשם לענייני ירושה (המשרד הרלוונטי בהתאם לכתובת המגורים של המנוח או המנוחה), או בדואר רשום (גם כן למשרד הרלוונטי בהתאם לכתובת הנ"ל).

    * מסמכים נלווים – לבקשה יש לצרף את הצוואה, וכן מסמכים נוספים: תעודת פטירה של כל מי שנכלל בצוואה אך נפטר (לפני או אחרי המוריש), אישורים על כך שכל הזוכים האחרים הרשומים בצוואה יודעים על הגשת הבקשה (בין אם בהודעה אישית ובין אם באמצעות דואר רשום), תצהיר הסתלקות של כל מי שנכלל בצוואה ומבקש לוותר על חלקו, ומסמכים נוספים בהתאם למאפיינים הספציפיים של הצוואה ולמצב המשפחתי של המנוח או המנוחה.

    טיפול מהיר ומסור בכל בקשה

    בקשה לצו קיום צוואה היא שירות טכני במהותו, אבל באופן טבעי נדרשת לא "רק" מקצועיות אלא גם רגישות רבה. עו"ד יוסי ברקוביץ' מסייע למי שמופיעים בצוואה ומבקשים לקבל את חלקם בעיזבון בזמן קצר ככל האפשר, על בסיס ניסיון רחב היקף וכן חתירה למצוינות בכל מתן שירות שהוא. הטיפול בבקשה מתבצע תוך תשומת לב לכל פרט על-מנת שלא יצוץ שום מכשול לא צפוי בדרך למימוש הרצון האחרון של המנוח או המנוחה.

    אחד המסמכים החשובים ביותר

    קצת עליי:

    לשיחת ייעוץ ראשונית
    השאירו את הפרטים ונחזור אליכם

      מאמרים נוספים

      סיוע משפטי ליורשים לממש את הנכסים
      הסכם בין יורשים לחלוקת עיזבון הוא דרך אפשרית, אשר מתאפיינת במספר יתרונות משמעותיים, לסייע ליורשים לממש את הנכסים הנכללים בעיזבון - כשהצוואה או הוראות חוק הירושה עלולות לייצר קשיים מסוגים שונים. באופן טבעי לא תמיד קל לגבש הסכם שכזה בין...
      להמשך קריאה
      עורך דין מומחה לירושות וצוואות
      חוק הירושה מאפשר מינוי מנהל לעיזבון, וזאת למטרות שונות, ובאופן טבעי עורך דין מומחה לירושות וצוואות הוא אופציה מתבקשת לתפקיד האחראי והמורכב. על-פי החוק, אם למנוח או למנוחה ישנם נושים הם רשאים לדרוש מינוי מנהל עיזבון, היורשים עצמם יכולים גם...
      להמשך קריאה
      חברת שיווק באינטרנט חברת שיווק באינטרנט
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support