לשיחת ייעוץ ראשונית השאירו את הפרטים ונחזור אליכם

    איש מקצוע משפטי ותיק ומנוסה

    כשמוגשת בקשה למתן צו קיום צוואה, כלומר צו שיאפשר את מימוש הצוואה ושימוש בנכסי האדם שהלך לעולמו, נפתחת גם האפשרות להגיש התנגדות למתן צו זה. החוק מאפשר לכל מי שרואה עצמו נפגע מהצוואה ולכן מהצו להגיש את ההתנגדות, גם מבלי להיות מיוצג ע"י עורך דין (אם כי נדרשת הצגת תצהיר שאומת ע"י עורך דין לשם תמיכה בעובדות הנכללות בהתנגדות). יחד עם זאת כדאי כן להגיש בעזרת עו"ד התנגדות לצוואה, ובפרט כשמדובר על איש מקצוע ותיק ומנוסה כמו עו"ד יוסי ברקוביץ'.

    למה כדאי להגיש בעזרת עו"ד התנגדות לצוואה?

    * מקסום סיכויי ההצלחה – על-מנת שבית משפט יורה על אי הוצאת צו קיום צוואה, ולמעשה יוביל לביטולו של מסמך שערך אדם ואשר מורה כיצד יחולקו נכסיו לאחר מותו, נדרשים נימוקים משכנעים. כמו כן יש צורך בהוכחות חותכות לכל טיעון. ללא עורך דין מיומן, הסיכוי של אדם שאינו בקיא בתחום לעמוד בנטל ההוכחה אינו גבוה.

    * הגשה רק כשישנה היתכנות אמיתית – בנוסף, עורך דין בעל ותק בתחום הצוואות יודע להעריך מראש מהי ההיתכנות להצלחת ההליך, כך שההתנגדות תוגש רק כשיש סיכוי אמיתי לקבל את הפסיקה הרצויה.

    * הגשה מדויקת של הבקשה – גם כשיש בסיס איתן להתנגדות לצוואה, יש להגיש את הבקשה באופן מדויק ועל-פי כל הכללים שקובע חוק הירושה. ההתנגדות אמנם מוגשת לרשם לענייני ירושה, אך מי שדן בה הוא בית משפט לענייני משפחה, כך שלא מדובר בהליך טכני אלא בהליך משפטי לכל דבר וחובה לנהל אותו באופן מקצועי.

    טיפול מסור ומחויב

    כשמגישים בעזרת עו"ד התנגדות לצוואה יש כמובן חשיבות רבה לאיכות השירות המשפטי. עו"ד יוסי ברקוביץ' הוא משפטן בעל ותק רב, וירושות וצוואות הן אחד מתחומי המומחיות העיקריים שלו. עו"ד ברקוביץ' בוחן לעומק את כלל ההיבטים הרלוונטיים בכל צוואה לפני הגשת ההתנגדות, ומקפיד הן על יושרה מלאה והן על מענה סבלני לכל שאלה, כך שתוכלו לקבל את ההחלטות הנכונות ביותר עבורכם.

    איש מקצוע משפטי ותיק ומנוסה

    קצת עליי:

    לשיחת ייעוץ ראשונית
    השאירו את הפרטים ונחזור אליכם

      מאמרים נוספים

      סיוע משפטי ליורשים לממש את הנכסים
      הסכם בין יורשים לחלוקת עיזבון הוא דרך אפשרית, אשר מתאפיינת במספר יתרונות משמעותיים, לסייע ליורשים לממש את הנכסים הנכללים בעיזבון - כשהצוואה או הוראות חוק הירושה עלולות לייצר קשיים מסוגים שונים. באופן טבעי לא תמיד קל לגבש הסכם שכזה בין...
      להמשך קריאה
      עורך דין מומחה לירושות וצוואות
      חוק הירושה מאפשר מינוי מנהל לעיזבון, וזאת למטרות שונות, ובאופן טבעי עורך דין מומחה לירושות וצוואות הוא אופציה מתבקשת לתפקיד האחראי והמורכב. על-פי החוק, אם למנוח או למנוחה ישנם נושים הם רשאים לדרוש מינוי מנהל עיזבון, היורשים עצמם יכולים גם...
      להמשך קריאה
      חברת שיווק באינטרנט חברת שיווק באינטרנט
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support