לשיחת ייעוץ ראשונית השאירו את הפרטים ונחזור אליכם

    איש מקצוע שממלא תפקיד חשוב ביותר

    עורך דין לענייני צוואה הוא איש מקצוע שממלא תפקיד חשוב בחייו של אדם, ברגע רגיש למדי: רובנו לא אוהבים לחשוב על המוות, גם אם ברור לנו לחלוטין שאיש לא חי לנצח, ולכן ישנו קושי מובן בעריכת צוואות. בנוסף נדרש ידע ספציפי, כך שתמיד כדאי לשקול פנייה אל עורך דין ש\הו תחום מומחיות, כמו עו"ד יוסי ברקוביץ'.

    היתרונות בפנייה אל עורך דין לענייני צוואה

    * ודאות – כשאדם רוצה להיות בטוח, מעל לכל צל של ספק, כי הנכסים שאותם צבר בימי חייו יחולקו בדיוק לפי ראות עיניו לאחר מותו, כדאי מאוד לפנות לעורך דין מומחה לצוואות. הסיבה לכך היא שחוק הירושות קובע כמה וכמה דרישות שאי עמידה בהן עלולה להוביל לפסילתה של צוואה. גם פגם טכני עלול לגרום לתוצאה לא רצויה זו, ולכן הצורך בייעוץ מקצועי.

    * נטרול מוקשים – עריכת צוואה היא כמובן לא עניין טכני בלבד. כל צוואה – בין אם מדובר על צוואה הדדית ובין אם על צוואת יחיד – עלולה לכלול מוקשים שיציתו סכסוך ירושה מכוער (כזה שלעורך הצוואה אין רצון בכך). סוג אחר של מוקשים הוא הצבת תנאים שאינם חוקיים או שניסוח לא מדויק שלהם עלול לגרום לנזק. בהתאם מרכיב נוסף בשירות של עורכי דין לענייני צוואות הוא ייעוץ לנטרול מבעוד מועד של כל אותם מוקשים.

    * מיסוי – היבט רלוונטי נוסף לכל הורשה, ובפרט של זכויות במקרקעין, הוא מיסוי. בעזרת עורך דין שבקיא גם בנושא ספציפי זה ניתן להעביר את הנכסים השונים תוך הבטחת מינימום מס והימנעות מתשלום מיסים שאינם הכרחיים.

    ייעוץ מקיף וסבלני

    בסופו של דבר, מי שמקבל את ההחלטות השונות בנוגע לצוואה ולאופן חלוקת העיזבון הוא כמובן האדם עצמו. מהות השירות של עורך דין לענייני צוואה היא ייעוץ, ועו"ד יוסי ברקוביץ' מספק אותו באופן סבלני ומעמיק על בסיס בקיאות מקצועית אחרי שנים רבות בתחום. הייעוץ ניתן בגובה העיניים כך שכל אחד וכל אחת יוכלו למנף אותו לטובת החלטות מיטביות, וצוואה שתשקף את רצונם האמיתי באופן מלא ומדויק, וכמובן כזה העומד בדרישות החוק.

    איש מקצוע שממלא תפקיד חשוב ביותר

    קצת עליי:

    לשיחת ייעוץ ראשונית
    השאירו את הפרטים ונחזור אליכם

      מאמרים נוספים

      סיוע משפטי ליורשים לממש את הנכסים
      הסכם בין יורשים לחלוקת עיזבון הוא דרך אפשרית, אשר מתאפיינת במספר יתרונות משמעותיים, לסייע ליורשים לממש את הנכסים הנכללים בעיזבון - כשהצוואה או הוראות חוק הירושה עלולות לייצר קשיים מסוגים שונים. באופן טבעי לא תמיד קל לגבש הסכם שכזה בין...
      להמשך קריאה
      עורך דין מומחה לירושות וצוואות
      חוק הירושה מאפשר מינוי מנהל לעיזבון, וזאת למטרות שונות, ובאופן טבעי עורך דין מומחה לירושות וצוואות הוא אופציה מתבקשת לתפקיד האחראי והמורכב. על-פי החוק, אם למנוח או למנוחה ישנם נושים הם רשאים לדרוש מינוי מנהל עיזבון, היורשים עצמם יכולים גם...
      להמשך קריאה
      חברת שיווק באינטרנט חברת שיווק באינטרנט
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support