לשיחת ייעוץ ראשונית השאירו את הפרטים ונחזור אליכם

    ההליך המשפטי המורכב של חלוקת הנכסים

    חלוקת עיזבון, כלומר כלל הנכסים שהותיר אדם אשר הלך לעולמו, מתבצעת על סמך צוואה (בתנאי שהיא תקפה ועומדת בכל כללי החוק, כמובן) או על-פי הוראות חוק הירושה (שמגדירות מעגלי קרבה וסדרי עדיפויות מדויקים). ישנם מקרים שבהם יופקד גורם חיצוני על החלוקה ועוד קודם לכן על ניהול העיזבון. באופן טבעי עורך דין מומחה לצוואות וירושות הוא דמות מתאימה למשימה זו. אם למשל ישנו עיזבון מורכב, אם ישנם יורשים שקשה לאתר או כשיש חובות משמעותיים, רק בעזרת עורך דין ניהול עיזבון מתבצע נכון ובאופן אופטימלי. עו"ד יוסי ברקוביץ' מילא תפקיד זה בהצלחה במגוון רחב של מצבים.

    למה בעזרת עורך דין ניהול עיזבון מתבצע באופן אופטימלי?

    * ידע מקצועי – עורך דין בעל בקיאות בכל הנוגע להוראות חוק הירושה, בכל הסוגיות הנוגעות לכלל הנכסים שמרכיבים את העיזבון, ובסעיפי החוק הרלוונטיים לחובות (במקרים שבהם יש נושים), יודע כיצד לטפל בעיזבון מבלי שתיווצר בעיה חוקית כלשהי.

    * אפס טרחה – ניהול עזבונות מורכבים כרוך בטרחה רבה. כשעורך דין מנהל את העיזבון, היורשים עצמם לא צריכים לבזבז זמן יקר ולהתעסק עם בירוקרטיה מתישה (מה גם שכאמור הם עלולים לבצע טעויות עקב חוסר ידע, כך שהטרחה תהיה עוד יותר מרובה).

    * שימוש בנכסים עוד לפני שמתקבל צו ירושה או צו קיום צוואה – עוד יתרון משמעותי להפקדת ניהול העיזבון בידי עורך דין הוא שניתן להפיק תועלת מהנכסים המרכיבים את העיזבון גם אם עדיין אין צו לקיום הצוואה או צו ירושה.

    * פתרון סכסוכים – איש מקצוע חיצוני מנטרל מתחים ומונע התפרצות של מאבק מכוער בין היורשים (כשממונה לתפקיד עורך דין אמין ורציני, כל היורשים יסמכו עליו ועל יכולתו להוביל לפתרון נכון לכולם).

    איך ממנים עורך דין למנהל עיזבון?

    מינוי עורך דין ניהול עיזבון מתבצע רק לאחר שמוגשת בקשה מתאימה לרשם לענייני ירושה. המינוי יכול להיות זמני או קבוע, ועו"ד יוסי ברקוביץ' כבר מילא כאמור בהצלחה את תפקיד מנהל העיזבון גם כשהיה צורך נקודתי וגם כשנדרש טיפול נרחב. השירות ניתן ע"י עו"ד ברקוביץ' במסירות, במקצועיות וביושרה מלאה.

    ההליך המשפטי המורכב של חלוקת הנכסים

    קצת עליי:

    לשיחת ייעוץ ראשונית
    השאירו את הפרטים ונחזור אליכם

      מאמרים נוספים

      סיוע משפטי ליורשים לממש את הנכסים
      הסכם בין יורשים לחלוקת עיזבון הוא דרך אפשרית, אשר מתאפיינת במספר יתרונות משמעותיים, לסייע ליורשים לממש את הנכסים הנכללים בעיזבון - כשהצוואה או הוראות חוק הירושה עלולות לייצר קשיים מסוגים שונים. באופן טבעי לא תמיד קל לגבש הסכם שכזה בין...
      להמשך קריאה
      עורך דין מומחה לירושות וצוואות
      חוק הירושה מאפשר מינוי מנהל לעיזבון, וזאת למטרות שונות, ובאופן טבעי עורך דין מומחה לירושות וצוואות הוא אופציה מתבקשת לתפקיד האחראי והמורכב. על-פי החוק, אם למנוח או למנוחה ישנם נושים הם רשאים לדרוש מינוי מנהל עיזבון, היורשים עצמם יכולים גם...
      להמשך קריאה
      חברת שיווק באינטרנט חברת שיווק באינטרנט
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support