לשיחת ייעוץ ראשונית השאירו את הפרטים ונחזור אליכם

    מגוון רחב של שירותים משפטיים מקצועיים

    עורך דין מומחה לצוואות מספק מגוון רחב של שירותים ובראשם סיוע בעריכת צוואה שתשקף באופן מדויק את הרצון של המצווה. צוואות וירושות הן אחד מתחומי המומחיות העיקריים של עו"ד יוסי ברקוביץ', שעוסק בכך כבר שנים רבות מאוד.

    היתרונות של עריכת צוואה בעזרת עורך דין מומחה לצוואות

    * עמידה בכל כללי חוק הירושה – החוק מפרט שורה ארוכה של כללים טכניים שכל צוואה חייבת לעמוד בהם. עורך דין שזהו תחום המומחיות שלו יכול להבטיח, ומן הסתם גם לקיים, צוואה שעומדת בכל כללי החוק ולא לא תיפסל מטעמים טכניים.

    * אישור לגבי הכשרות לצוות – עצם קבלת הסיוע מעורך דין, ועריכת הצוואה בפניו, מהווים הוכחה לכשירות של האדם לערוך צוואה. הסיבה לכך היא שעורך דין מומחה מתנהל כמובן באחריות ומוודא שהאדם מבין כל סעיף וסעיף בצוואה, מפעיל שיקול דעת רלוונטי וכמו כן לא מופעלים עליו לחצים.

    * הוראות מדויקות – אדם ללא ניסיון עלול להשאיר אחריו צוואה שיש בה הנחיות לא ברורות מספיק לגבי חלק כזה או אחר של העיזבון. במצב כזה בית המשפט יידרש לפרש את אותם סעיפים, ולפעמים אותן הוראות נפסלות כליל. המומחיות של עורך דין מונעת הגעה למצב לא רצוי זה.

    * מניעת סכסוכים משפחתיים – עורך דין מומחה יכול להשתמש בכלים משפטיים על-מנת למנוע סכסוך בין יורשים לאחר מות המצווה. ההחלטה הסופית לגבי כל סעיף בצוואה היא כמובן של המצווה, אבל לייעוץ של עורך דין אובייקטיבי ומיומן יש כמובן משקל.

    רגישות מרבית ותשומת לב לכל פרט ופרט

    עו"ד יוסי ברקוביץ' הוא עורך דין מומחה לצוואות מזה שנים רבות מאוד. את כל השירותים שמעניק משרדו בתחום זה, הוא מספק ברגישות מרבית וכמובן גם בדיסקרטיות מלאה. הרצינות של עו"ד ברקוביץ', תשומת הלב שלו לכל פרט ופרט והעבודה המוקפדת משרים תחושת ביטחון אצל כל מי שפונה אליו לעזרה, ועל איכות התוצאות תעיד שביעות הרצון של הלקוחות הרבים להם סייע לאורך השנים. כמו כן מתאפיין השירות בזמינות גבוהה, על-מנת להסדיר כל סוגיה בהקדם, מרכיב נוסף שתורם לשקט הנפשי של הלקוחות.

    מגוון רחב של שירותים משפטיים מקצועיים

    קצת עליי:

    לשיחת ייעוץ ראשונית
    השאירו את הפרטים ונחזור אליכם

      מאמרים נוספים

      סיוע משפטי ליורשים לממש את הנכסים
      הסכם בין יורשים לחלוקת עיזבון הוא דרך אפשרית, אשר מתאפיינת במספר יתרונות משמעותיים, לסייע ליורשים לממש את הנכסים הנכללים בעיזבון - כשהצוואה או הוראות חוק הירושה עלולות לייצר קשיים מסוגים שונים. באופן טבעי לא תמיד קל לגבש הסכם שכזה בין...
      להמשך קריאה
      עורך דין מומחה לירושות וצוואות
      חוק הירושה מאפשר מינוי מנהל לעיזבון, וזאת למטרות שונות, ובאופן טבעי עורך דין מומחה לירושות וצוואות הוא אופציה מתבקשת לתפקיד האחראי והמורכב. על-פי החוק, אם למנוח או למנוחה ישנם נושים הם רשאים לדרוש מינוי מנהל עיזבון, היורשים עצמם יכולים גם...
      להמשך קריאה
      חברת שיווק באינטרנט חברת שיווק באינטרנט
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support