לשיחת ייעוץ ראשונית השאירו את הפרטים ונחזור אליכם

    מינוי אפוטרופוס לקשיש

    אפוטרופוס להורים

    כשאנחנו ילדים, ההורים דואגים לכל הצרכים שלנו ובאופן טבעי הם נתפשים על-ידינו ככל יכולים. עם השנים אנחנו מבינים כמובן שהמציאות מורכבת יותר, ויש גם מקרים שבהם מתהפכים התפקידים והילדים נדרשים לטפל בענייניהם של הוריהם. לשם כך החוק מקנה את האפשרות של מינוי אפוטרופוס להורים, כשהאפוטרופוס יכול להיות אחד הילדים, כמה ילדים וגם איש מקצוע מטעמם. עו"ד יוסי ברקוביץ' מסייע בהגשת הבקשה באופן מדויק על-מנת שהמינוי החיוני יצא לפועל בזמן קצר ככל האפשר.

    מה חשוב להבין לפני מינוי אפוטרופוס להורים?

    * הכרח המציאות – לאף אדם לא קל לשלול מאביו או אימו את עצמאותם. יחד עם זאת חשוב להבין שאם העצמאות כבר לא קיימת למעשה, מינוי האפוטרופוס לא גוזל את חופש הפעולה אלא מציל את ההורה מנזקים שעלולים להיגרם לו.

    * "תומך החלטות" – במצבים שבהם להורה עדיין יש יכולת מסוימת לקבל החלטות, ניתן להמיר את מינוי האפוטרופוס בהליך אחר, מינוי תומך החלטות. חשוב להדגיש כי לתומך ההחלטות אין יכולת משפטית למנוע מההורה לקבל החלטה כזו או אחרת – הגדרת התפקיד כוללת הנגשת מידע, ייעוץ ותמיכה בלבד.

    * תחומי אחריות – החוק מבחין בין אפוטרופסות לגוף שמתמקדת בהיבטים הפיזיים והבריאותיים, לבין אפוטרופסות לרכוש שנועדה לאפשר קבלת החלטות לגבי עניינים כלכליים.

    * הסכמות משפחתיות – כשאחד הילדים מבקש להתמנות לאפוטרופוס עבור הורה, נדרשת הסכמת שאר בני המשפחה מדרגה ראשונה (כלומר כל הילדים האחרים שגילם מעל 18, בן/בת זוג אם יש וגם אחים). ניתן כמובן להגיש בקשה גם ללא הסכמה של כל הנ"ל, אולם במקרה כזה יש לציין במפורש את שמות קרובי המשפחה שלא מסכימים לחתום.

    הניסיון שמבטיח את קבלת הבקשה במהירות

    מינוי אפוטרופוס להורים הוא סיטואציה רגישה מטבעה, ולכן עו"ד יוסי ברקוביץ' מקפיד על קשב מלא למי שפונה אליו ועל התייחסות מעמיקה בכובד ראש. הניסיון הרב שצבר מבטיח טיפול מהיר בכל מקרה, ובעיקר את הגשת הבקשה באופן הנכון ביותר, בהתאם לכל הכללים, על-מנת שלא ייווצר עיכוב – שמטבע הדברים עלול לגרום לנזקים בלתי הפיכים. השירות ניתן בזמינות גבוהה ומכל הלב.

    מינוי אפוטרופוס לקשיש

    קצת עליי:

    לשיחת ייעוץ ראשונית
    השאירו את הפרטים ונחזור אליכם

      מאמרים נוספים

      סיוע משפטי ליורשים לממש את הנכסים
      הסכם בין יורשים לחלוקת עיזבון הוא דרך אפשרית, אשר מתאפיינת במספר יתרונות משמעותיים, לסייע ליורשים לממש את הנכסים הנכללים בעיזבון - כשהצוואה או הוראות חוק הירושה עלולות לייצר קשיים מסוגים שונים. באופן טבעי לא תמיד קל לגבש הסכם שכזה בין...
      להמשך קריאה
      עורך דין מומחה לירושות וצוואות
      חוק הירושה מאפשר מינוי מנהל לעיזבון, וזאת למטרות שונות, ובאופן טבעי עורך דין מומחה לירושות וצוואות הוא אופציה מתבקשת לתפקיד האחראי והמורכב. על-פי החוק, אם למנוח או למנוחה ישנם נושים הם רשאים לדרוש מינוי מנהל עיזבון, היורשים עצמם יכולים גם...
      להמשך קריאה
      חברת שיווק באינטרנט חברת שיווק באינטרנט
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support