לשיחת ייעוץ ראשונית השאירו את הפרטים ונחזור אליכם

    מסמך חשוב שחייב להיות מנומקת היטב

    כשמגישים בעזרת עורך דין התנגדות לצוואה, היא חייבת להיות מנומקת היטב וכמובן להישען על חוק הירושה. לעו"ד יוסי ברקוביץ' ניסיון רחב היקף בתחום ספציפי זה ויכולת מוכחת להגיש התנגדויות שמשיגות את יעדן.

    הסעיפים בחוק הירושה עליהם מבסס עורך דין התנגדות לצוואה

    * סעיף 26: כשירות לצוות – הנוסח המדויק של הסעיף הוא "צוואה שנעשתה… שהמצווה לא ידע להבחין בטיבה של צוואה – בטלה". על בסיס סעיף זה ניתן להתנגד לצוואה שנכתבה כשהאדם לא היה במצב קוגניטיבי ומנטלי שמאפשר שיקול דעת אמיתי.

    * סעיף 30: אונס, איום וכו' – הנוסח המדויק הוא "הוראת צוואה שנעשתה מחמת אונס, איום, השפעה בלתי הוגנת, תחבולה או תרמית – בטלה". חשוב להדגיש כי על-פי סעיף 31 בחוק הירושה, אם האיום, האונס וכו' חדלו מלפעול על המצווה בשלב מסוים, ואם חלפה למעלה משנה מאותו מועד ובכל זאת לא תוקנה הצוואה – היא תתקבל.

    * סעיף 33: צוואה סתומה – הנוסח המדויק הוא "הוראת צוואה שאין לראות מתוכה למי ציווה המצווה, או מה ציווה, או שאין להבין משמעותה – בטלה". מסיבה זו חשוב לערוך צוואות ברורות ומדויקות שלא מותירות מקום לספק.

    * סעיף 34: צוואה בלתי חוקית – כשהצוואה כוללת הוראה שביצועה אינו חוקי, אינו מוסרי או בלתי אפשרי, אותה הוראה תבוטל. לדוגמה, כשעורך צוואה מתנה העברת נכס מסוים ליורש בתנאי שיתגרש.

    * סעיף 35: צוואה לטובת עדים – אם אדם שנכלל בצוואה נוכח בשעת עריכתה, או חותם עליה כעד, ניתן (ורצוי) להתנגד לצוואה. גם אם בן/בת זוג של אחד העדים או של מי שלקח חלק כזה או אחר בעריכת הצוואה מופיעים בה כזוכים, בית משפט יבטל את ההוראה. הכלל הנ"ל לא חל על צוואה בעל-פה.

    שירות מסור בזמינות גבוהה

    כשמוגשת באמצעות עורך דין התנגדות לצוואה יש חשיבות רבה לאופן עריכת הבקשה ולמסמכים הנלווים אליה על-מנת להוכיח את הטיעונים המופיעים בה. עו"ד יוסי ברקוביץ' הוא משפטן מיומן שמתנהל מתוך מחויבות מלאה לכל מי שפונה אליו לעזרה, ובפרט בסוגיות רגישות סביב צוואות וירושות. השירות ניתן בזמינות גבוהה, וביושרה מוחלטת.

    מסמך חשוב שחייב להיות מנומקת היטב

    קצת עליי:

    לשיחת ייעוץ ראשונית
    השאירו את הפרטים ונחזור אליכם

      מאמרים נוספים

      סיוע משפטי ליורשים לממש את הנכסים
      הסכם בין יורשים לחלוקת עיזבון הוא דרך אפשרית, אשר מתאפיינת במספר יתרונות משמעותיים, לסייע ליורשים לממש את הנכסים הנכללים בעיזבון - כשהצוואה או הוראות חוק הירושה עלולות לייצר קשיים מסוגים שונים. באופן טבעי לא תמיד קל לגבש הסכם שכזה בין...
      להמשך קריאה
      עורך דין מומחה לירושות וצוואות
      חוק הירושה מאפשר מינוי מנהל לעיזבון, וזאת למטרות שונות, ובאופן טבעי עורך דין מומחה לירושות וצוואות הוא אופציה מתבקשת לתפקיד האחראי והמורכב. על-פי החוק, אם למנוח או למנוחה ישנם נושים הם רשאים לדרוש מינוי מנהל עיזבון, היורשים עצמם יכולים גם...
      להמשך קריאה
      חברת שיווק באינטרנט חברת שיווק באינטרנט
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support