לשיחת ייעוץ ראשונית השאירו את הפרטים ונחזור אליכם

    סיוע משפטי ליורשים לממש את הנכסים

    הסכם בין יורשים לחלוקת עיזבון הוא דרך אפשרית, אשר מתאפיינת במספר יתרונות משמעותיים, לסייע ליורשים לממש את הנכסים הנכללים בעיזבון – כשהצוואה או הוראות חוק הירושה עלולות לייצר קשיים מסוגים שונים. באופן טבעי לא תמיד קל לגבש הסכם שכזה בין קבוצה של מספר בני אדם, שלא בהכרח חולקים את אותם אינטרסים בדיוק. בהתאם רק עורך דין מנוסה יכול להבטיח וגם לקיים הסכם חלוקת עיזבון מועיל שיושלם בזמן קצר ויאפשר את מימוש הנכסים. עו"ד יוסי ברקוביץ' הוא משפטן ותיק שידוע בהתנהלות אחראית ומוקפדת, שמובילה גם להסכמים בין יורשים עם מלוא תשומת הלב לכל פרט רלוונטי.

    איך מייצרים הסכם בין יורשים לחלוקת עיזבון?

    * מיפוי מפורט של האינטרסים – בין אם מדובר על יורשים שיש ביניהם קרבה אמיתית ולא רק מתוקף ההגדרה המשפחתית, ובין אם מטרת ההסכם היא ליישב סכסוך קשה, השלב הראשון הוא מיפוי מפורט של האינטרסים של כל הצדדים. סיבה אחת לכך היא המחויבות להגן עליהם, והסיבה השנייה היא כדי למצוא נתיבים יעילים לפשרות והסדרים.

    * התייחסות לשיקולי מס – צעד חשוב שני בדרך לגיבוש הסכמות הוא ליידע את כל היורשים בנוגע לשיקולי המס הרלוונטיים, שגם להם תפקיד מרכזי בחלק גדול מאוד מההסכמים לחלוקת עיזבון.

    * העלאת פתרונות יצירתיים לקונפליקטים אפשריים – כשהאינטרסים של יורשים שונים מתנגשים ביניהם, עורך דין מיומן מייצר פתרונות אפשריים, כשבדרך כלל נדרשת לשם כך חשיבה מחוץ לקופסה.

    * מציאת איזונים מדויקים – כך שאף יורש או יורשת לא ירגישו מקופחים, וכולם יתמכו בהסכם.

    שירות מסור והתנהלות אחראית במיוחד

    גיבוש הסכם בין יורשים לחלוקת עיזבון מחייב כאמור התנהלות אחראית ובקיאות מקצועית מעמיקה. עו"ד יוסי ברקוביץ' הוא עורך דין ותיק ומיומן שאחד מתחומי המומחיות העיקריים שלו הוא צוואות וירושות. בנוסף הוא אמון על הובלת תהליכי משא ומתן, לרבות בסיטואציות רגישות ומורכבות, כך שהוא מצליח לייצר הסכמים בין יורשים לחלוקת עיזבון אשר משקפים את האינטרסים המהותיים של כל הצדדים כמו גם את האינטרסים המשותפים לכולם.

    סיוע משפטי ליורשים לממש את הנכסים

    קצת עליי:

    לשיחת ייעוץ ראשונית
    השאירו את הפרטים ונחזור אליכם

      מאמרים נוספים

      עורך דין מומחה לירושות וצוואות
      חוק הירושה מאפשר מינוי מנהל לעיזבון, וזאת למטרות שונות, ובאופן טבעי עורך דין מומחה לירושות וצוואות הוא אופציה מתבקשת לתפקיד האחראי והמורכב. על-פי החוק, אם למנוח או למנוחה ישנם נושים הם רשאים לדרוש מינוי מנהל עיזבון, היורשים עצמם יכולים גם...
      להמשך קריאה
      פעולה משפטית שדורשת התנהלות מדויקת
      יש מקרים שבהם היכללות בצוואה משפרת את מצבו של האדם, ואפילו במידה ניכרת. מצד שני, יש גם מקרים שבהם האדם לא מעוניין להיות חלק מהצוואה. כשזה המצב, הפעולה הדרושה היא הסתלקות מצוואה. בין השאר מתבצע צעד זה כשיש חשש מנושים,...
      להמשך קריאה
      חברת שיווק באינטרנט חברת שיווק באינטרנט
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support