לשיחת ייעוץ ראשונית השאירו את הפרטים ונחזור אליכם

    פתרון סכסוכים משפטיים מורכבים

    סכסוכי ירושה בין אחים כיכבו בלא מעט סיפורים וסדרות, וגם במציאות הם מתרחשים לעיתים קרובות. עו"ד יוסי ברקוביץ' מסייע לפתרון סכסוכים מסוג זה, על בסיס בקיאות, הוגנות ויכולת מוכחת להוביל משא ומתן ענייני לטובת כל הצדדים.

    מהם הגורמים להיווצרות סכסוכי ירושה בין אחים?

    * סירוב של אחד היורשים למכור נכס – כשילדים יורשים את דירת הוריהם, עשויים להתגלות חילוקי דעות ביחס לשימוש בנכס. ישנם גם מקרים שבהם פורץ סכסוך בין הילדים, כולם או חלקם, לבן/בת זוג, ובפרט כשמדובר על נישואים שניים. במצבים אלה הפתרון הנכון הוא הליך שיוביל להסכם בין יורשים ולמצב ווין-ווין, כך שכולם יהיו שבעי רצון מהתוצאה.

    * צוואה שאינה שוויונית – כשאין צוואה, חלוקת העיזבון נקבעת בהתאם לדיני הירושה. בדרך זו החלוקה תהיה שוויונית בין מי שנמצאים באותו מעגל קרבה למנוח או למנוחה, ובפרט בין כל הילדים. לעומת זאת צוואה עשויה לכלול חלוקה שונה של הנכסים, לרבות כזו שנתפשת כלא הוגנת או מוטה. כשישנו חשד להפעלת לחץ פסול, יש מקום לצעדים משפטיים.

    * חלוקה שוויונית אך לא הוגנת – דוגמה למצב כזה היא הורה שבמהלך חייו העניק סכומי כסף משמעותיים ל-2 מ-3 ילדיו על-מנת שירכשו דירה, בעוד הילד השלישי היה צעיר ולכן לא זכה לאותה עזרה. חלוקה שוויונית לחלוטין של העיזבון בין כל הילדים עשויה להצית קרב ירושה עקב תחושת הקיפוח של הילד הצעיר. הפתרון המומלץ גם במקרה זה הוא הסכם בין יורשים שיתחשב בכל האינטרסים של כל הצדדים.

    פתרונות יעילים על בסיס אסטרטגיה מדויקת

    ניתן לפתור סכסוכי ירושה בין אחים, ואפילו בזמן קצר, כך שכל היורשים יוכלו לממש את חלקם בעיזבון ובנוסף תימנע עוגמת נפש מתמשכת. עו"ד יוסי ברקוביץ' אמון על מציאת הפתרונות הנכונים ביותר לכל סכסוך, על בסיס אסטרטגיה מדויקת אשר מותאמת באופן מושלם לנסיבות הספציפיות בכל מקרה. השירות ניתן בזמינות גבוהה, יושרה מלאה ומתוך מחויבות לייצר פתרון מהיר. השילוב בין היכולות האישיות והמקצועיות של עו"ד ברקוביץ' מאפשר לו לממש את האסטרטגיה הנבחרת ביעילות, לטובת לקוחותיו.

    פתרון סכסוכים משפטיים מורכבים

    קצת עליי:

    לשיחת ייעוץ ראשונית
    השאירו את הפרטים ונחזור אליכם

      מאמרים נוספים

      סיוע משפטי ליורשים לממש את הנכסים
      הסכם בין יורשים לחלוקת עיזבון הוא דרך אפשרית, אשר מתאפיינת במספר יתרונות משמעותיים, לסייע ליורשים לממש את הנכסים הנכללים בעיזבון - כשהצוואה או הוראות חוק הירושה עלולות לייצר קשיים מסוגים שונים. באופן טבעי לא תמיד קל לגבש הסכם שכזה בין...
      להמשך קריאה
      עורך דין מומחה לירושות וצוואות
      חוק הירושה מאפשר מינוי מנהל לעיזבון, וזאת למטרות שונות, ובאופן טבעי עורך דין מומחה לירושות וצוואות הוא אופציה מתבקשת לתפקיד האחראי והמורכב. על-פי החוק, אם למנוח או למנוחה ישנם נושים הם רשאים לדרוש מינוי מנהל עיזבון, היורשים עצמם יכולים גם...
      להמשך קריאה
      חברת שיווק באינטרנט חברת שיווק באינטרנט
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support